تایید صلاحیت مدرسان جهت تدریس دوره های آموزشی کارکنان دولت

عنوان خدمت :تایید صلاحیت مدرسان جهت تدریس دوره های آموزشی کارکنان دولت

شرح خدمت :

به منظور استفاده و بکارگیری اساتید و مدرسین مجرب و دارای مدارک تحصیلی بالا، لینک “فرم اطلاعات مدرسان” جهت همکاری با واحد مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان در سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی  قابل دانلود می باشد و مدرسان می توانند با ورد به این بخش اطلاعات شغلی؛ تحصیلی و سوابق تدریس خود را وارد نمایند.

 

 مراحل گردش کار :

۱- ثبت اطلاعات در سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی

۲- بررسی مدارک ثبت نام شدگان در مرکز آموزش مدیریت دولتی  

۳- بررسی حد نصاب امتیازات و دعوت به مصاحبه

۴- اعلام نتیجه بررسی به داوطلبان و صدور مجوزهای موقت

۵- ارزیابی و تمدید مجوزهای ادواری مدرسین تأیید شده سازمانی

 

مستندات مورد نیاز :

ورود به سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی به نشانی www.smtc.ac.ir و تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری.

قوانین و مقررات :

 ۱-بند (۴) بخشنامه شماره ۲۰۰/۱۸۳۴ مورخ  ۱۳۹۰/۰۱/۳۰ (موضوع نظام آموزش کارکنان)

   ۲- ماده ۵ اصلاحیه نظام آموزش کارکنان به شماره ۲۰۰/۹۲/۱۸۸۱۹ مورخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۴

مدت زمان انجام خدمت :

منوط به کامل بودن مدارک و بررسی آن در کمیته تعیین صلاحیت مدرسان.

سئوالات متداول:

تایید صلاحیت مدرسان آموزش کارکنان دستگاه های اجرایی به چه صورت می باشد؟

 جواب: مطابق ماده ۵ بخشنامه اصلاحیه نظام آموزش کارکنان به شماره ۲۰۰/۹۲/۱۸۸۱۹ مورخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۴ تایید شرایط و صلاحیت تخصصی مدرسان مشاغل اختصاصی بر عهده دستگاه اجرایی ، و دوره های عمومی بر عهده مرکز آموزش مدیریت دولتی می باشد. دستگاه های اجرایی موظفند افراد واجد شرایط جهت تدریس در دوره های مشاغل اختصاصی را شناسایی و پس از تایید کمیته راهبری آموزش جهت شرکت در دوره تربیت مدرس به مرکز آموزش مدیریت دولتی معرفی نمایند.

 

هزینه مورد نیاز ارائه خدمت:

فاقد هزینه

 نظرسنجی   ثبت شکایت

سال رونق تولید کلیه حقوق این سایت متعلق است به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان

تغییر اندازه قلم متن